سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خبر داد؛

تداوم در اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیرمجاز در استان تهران

تداوم در اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیرمجاز در استان تهران
تداوم در اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیرمجاز در استان تهران
 
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی از تداوم در اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیرمجاز در استان تهران خبر داد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، احسان حیدری در جلسه اجرایی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان تهران که با ریاست علیرضا فخاری، استاندار تهران و با حضور محسن نایبی، معاون امنیتی انتظامی استان تهران، فرمانداران و دیگر مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۸۱ قانون کار، به کارگیری اتباع غیر مجاز در واحدهای صنفی تخلف است و برابر قوانین با فرد متخلف برخورد خواهد شد.
وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران نیز همانند سایر کشورها افراد غیر مجاز و فاقد هرگونه مدارک اقامتی معتبر، برابر قوانین اجازه اقامت نخواهند داشت.
 
سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در ادامه از تداوم پیگیری و اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان تهران خبر داد و گفت: این اقدام تا پایان طرح در دستور کار این اداره کل خواهد بود.
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۲۴
تعداد بازدید : ۷۸۰
کد خبر : ۲۶۴

نظرات بینندگان

محمد
0
5
5

همش دروغه. ۲۰ روزه به اداره ی کار، پلیس اماکن، پلیس امنیت، پلیس ۱۱۰، کلانتری، بازرسی کل کشور زنگ میزنم هیچکس هیچ کاری نمیکنه. پلیس ۱۱۰ اومده جلوی کارگاه با ۳۰ تا کارگر غیر مجاز میگه وظیفة ی ما نیست. شما فقط صبح میرید سر کار سخنرانی میکنید‌بر می‌گردید. اگر واقعا راست میگید به من ایمیل بزنید بیاید ۳۰ تا کارگر غیر مجاز میشناس وردا ید ببرید.

یللیل
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
0
0
1

نافم وسط پیشونیت


ناشناس
0
0
3

واقعا ای کاش این مسئولین کمی ارق ملی داشتند و اینقدر بی تفاوت نسبت به قضیه اتباع غیر مجاز و ایجاد ناامنی و اتلاف سرمایه و منابع ایران بودند. واقعا از ابتدا نباید اجازه میدادند این حجم از اتباع وارد کشور شوند و الانم تا باعث آسیب بیشتر به کشور نشده اند هر چه زودتر جمع آوری و رد مرز شوند و قوانین سختگیرانه کارآمد برای بکارگیری و اسکان اتباع غیر مجاز تعیین شود.

mmm
0
4
1

اتباع خارجی طالبان و ایران سلام از خواب بیدار شوید امریکا از اون طرف دنیا نمیاید با ایران جنگ مستقیم کند بلکه همین طالبان که در لباس اسلام هم در بیرون مرزها و هم در داخل کشور گسترش پیدا ه کرده اند دست نشانده امریکا است و نشانه آن چند سالی اشکار شده است ازجمله پیامدهای که مردم عادی متوجه شدن حمله در مشهد در حرم امام رضا به چند روحانی توسط اتباع زیر 20 سال( و یا احتمال عملیات تروریستی بمب گذاری حرمین مطهر تا ایجاد زاغه مهمات در محدود اطراف شهر توسط گروه داعش خراسان با نماد و پرچم خاص گل و...)

ناشناس
0
1
0

باسلام عرض ادب بیشترین کسانی هستند خرج خانواده هایشان را به سختی میگذرانند برگه سرشماری دارن و توان شرکت در کارت هوشمند را ندارن آیا تکلیف این افراد چی میشه یعنی باید از ایران خارج بشن کسی هست در این باره چیزی توضیح بده ؟

محسن اسلامی
0
2
1

سلام الان کجا باید گزارش بدم برای اتباع غیر مجاز که بیان ببرن هیچ کس رسیدگی نمیکنه؟

تورانی
0
0
0

همه جا شد اتباع ایران کو؟


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید