سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

♦️سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از اجرای طرح مدیریت سرمایه های خرد و کلان ویژه اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران خبر داد

اتباع،حیدری،سرمایه،خرد،کلان،زنجیره،تامین،مهاجرت،سازمان،احسان،تهران،اداره،هوشمند،کارت،
🔷 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران احسان حیدری از اجرای طرح مدیریت سرمایه های خرد و کلان اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره های تامین کشور، که از سوی سازمان ملی مهاجرت ابلاغ شده است از روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ در استان تهران خبر داد.
حیدری عنوان کرد: کلیه اتباع و مهاجرین خارجی دارای مدرک اقامتی معتبر در استان تهران که تمایل به سرمایه گذاری در طرح مذکور را دارند از روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه با در دست داشتن اصل مدرک اقامتی به ورزشگاه شهیدشیرکوند ورامین برای دریافت نوبت مراجعه نمایند.
وی در ادامه عنوان کرد: سهام طرح مذکور با توجه به شرایط استان تهران معادل یک و نیم سهم تعیین شده که به دو صورت نقد و اقساط قابل پرداخت می باشد.
حیدری افزود: اتباع پس از ثبت نام و پرداخت مبلغ از تسهیلاتی که دولت برای آنها در نظر گرفته است بهره مند می شوند.
نکات تکمیلی: 
🔴به منظور دریافت نوبت صرفا سرپرست خانوار با در دست داشتن اصل مدرک اقامتی خود همچون سرشماری، کارت هوشمند، گذرنامه و.. و سایر اعضای خانواده شخصا و بدون آوردن همراه به آدرس ذیل مراجعه کند.
🔴مرکز ورامین- صادقعلی- خیابان شهید فکوری- مجتمع ورزشی شهید نظر علی شیر کوند
🔴طرح مذکور برای تمامی مدارک اقامتی معتبر همچون کارت هوشمند، سرشماری، گذرنامه و... در صورت تمایل قابل ثبت نام می باشد.
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۲۱:۳۴
تعداد بازدید : ۳,۱۲۸
کد خبر : ۲۶۶

نظرات بینندگان

ناشناس
0
10
3

سلام خسته نباشید من که هیچ پولی ندارم و میخوام ثبت نام کنم این قصدکه گفتین شرایطش چیه چطور باید پرداخت کنیم

عبدالهادی احمدی
0
4
25

با سلام و خسته نباشید منظور یک ونیم سهم نفهمیدم در صورت امکان بشتر توزیع بدهید

اسماعیل مزاری
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
4
16

سلام مبلغ۱۵۰میلیون تومان برای اتباع تهران

فردین
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
0
1
6

مبلغ اقصات چند ماه است


mmm
0
9
6

اتباع خارجی طالبان و ایران سلام از خواب بیدار شوید امریکا از اون طرف دنیا نمیاید با ایران جنگ مستقیم کند بلکه همین طالبان که در لباس اسلام هم در بیرون مرزها و هم در داخل کشور گسترش پیدا ه کرده اند دست نشانده امریکا است و نشانه آن چند سالی اشکار شده است ازجمله پیامدهای که مردم عادی متوجه شدن حمله در مشهد در حرم امام رضا به چند روحانی توسط اتباع زیر 20 سال( و یا احتمال عملیات تروریستی بمب گذاری حرمین مطهر تا ایجاد زاغه مهمات در محدود اطراف شهر توسط گروه داعش خراسان با نماد و پرچم خاص گل و...)

محمد جعفری
0
4
15

سلام و ارادت دارم قسطی شون چجوریه برچ چقدر باید بحساب واریز کنن؟؟؟ مثلآ الان من ۱۰۰ میلیون بحساب دولت خواباندم اگر فردا روز من دوباره به کشورم برگردم آیا دولت ایران اون ۱۰۰ میلیون که ازما گرفته بود دوباره بما بر می‌گردونه یاخیر ؟

ناصری
0
0
8

باسلام و احترام به نظر می رسد این طرح خارج از عهده مهاجرین هست زیرا مبلغی در خواستی اگرچه اختیاری اعلان شده ولی انگار اجباری است زیرا متولیان امر پاسخ این سئوال را که برگه هایی سرشماری در صورت عدم شرکت در این طرح ، چه خواهد شد؟ را مبهم رها کرده اند.

قربان دقیق
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
8

سلام عرض وادب واقعا مشکل هس اینه همه پول تحویل بیتم


ناشناس
0
1
7

تسهیلاتی که دولت برای آنها در نظر گرفته است. این تسهیلات چی است ؟

صالح
0
0
8

سلام وعرض ادب بچهام کلاس پنجم هستند از کلاس اول درایران درس خوندن کد یکتا دارند منم باید بیبام یاخیر ممنون

ناشناس
0
3
5

سلام پول نقد هم می‌گیرند یا باید باکارت بانکی پر داخت بشه

قنبرعلی حسینی
0
1
3

با سلام خدمت مسئولین محترم اداره کل امور اتیاع خارجی یک عده از مهاجرین به صورت مجرد در ایران زندگی می کنند و خانواده های آنها در افغانستان هستند. سوال این افراد این است که اگر در طرح سرمایه گذاری 100 میلیون تومانی شرکت کنند، آیا به آنها برگه تردد و رفت و برگشت از مرز داده میشود یا نه؟

هارون
0
4
5

کاش مزیت های دفترچه سرمایه گزاری در چند امتیاز قرار میدادید مثلا 150 میلیون امتیازات پایه 200 میلیون یه سری 300 میلیون کامل مثلا گواهینامه دفترچه و ... تو اتباع سرشماری خیلی ها هستن توان مالی بهتری دارن ولی نیاز به گواهینامه دارد و اینم بگم اگه مسولین تو این فکر هستن گواهینامه ندیم کسی ماشین نخره یا رانندگی نکنه در اشتباهه اکثرا دو سه تا ماشین بدون گواهینامه دارن پس بهتر همون قانونمندی بشه دو طرف سود شو ببره

ناشناس
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
0
0
0

دادان گواهینامه یعنی ماندگاری و خیلی از افغانها در اروپا از ایران رفتن بخاطر محدودیت‌ها رفتن و گرنه تعدادشان بیشتر بود هر چه محدودتر باعثه رفتنشون از ایران میشه



تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید