سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید سفیر سوئیس از مرکز چند منظوره گل تپه

بازدید سفیر سوئیس از مرکز چند منظوره گل تپه
سفیر سوییس ضمن حضور در مرکز خدمات چندمنظوره گل تپه و بازدید از پروژه های این مرکز، از سازمان ملی مهاجرت، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، سازمان امور پناهندگی نروژی و جمعیت حمایت از بهبودیافتگان در نحوه خدمات رسانی به اتباع و مهاجرین خارجی استان تهران در پروژه های مشترک تقدیر و تشکر نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، نادین اولیویری لوزانو سفیر سوییس و هیات همراه احسان حیدری سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، فیلیپ لوزینسکی رئیس کشوری سازمان امور پناهندگی نروژی، نماینده سازمان ملی مهاجرت و نمایندگان جمعیت حمایت از بهبودیافتگان از روند اجرای فعالیت های مشترک در مرکز خدمات چند منظوره گل تپه بازدید نمود. در این جلسه، حیدری ضمن خوش آمد گویی به مدعوین بیان نمود: مجامع بین المللی برای ایجاد شرایط بهتر برای مهاجرین ساکن ایران با توجه به تحریم ها و فشارهایی که بر جمهوری اسلامی ایران وارد است بیش از گذشته به وظایف خود عمل کنند. سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران افزود: اکنون بیش از چهار دهه از حضور مهاجرین در کشور میگذرد و جمهوری اسلامی ایران همواره در صدد ارائه خدمات مطلوب به مهاجرین در همه حوزه ها همچون آموزش، سلامت، بهداشت و درمان، معیشت و.... بوده است در انتها نیز همکاران این اداره کل سفیر کشور سوییس و نمایندگان سازمان امور پناهندگی نروژی را در بازدید از مدرسه شهید مدرس ورامین همراهی نمودند.
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۵۵
تعداد بازدید : ۳۷۰
کد خبر : ۲۷۱

نظرات بینندگان

آرتون
0
0
4

با سلام، طرح سپرده گذاری شرکت کردم، خانمم برگه نداره مجاز نیست، خواهشاً راهی بزارید کسانی که مجاز هستند برای همسرش هم بتونه مدارکی بگیره، و در آینده برای فرزندش، برای مثال من مدارم دارم، طرح سپرده گذاری شرکت کردم، ولی همسرم و فرزندم (که ندارم هنوز) چیزی نداره همه چیز با مرگ من به پایان میرسه، از نظر اخلاقی وجدانی اسلامی اینو قبول دارید؟ کجای دنیا به این شکله ؟ خواهشاً راهی بزارید


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید