سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

♦️برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار /مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد.

♦️برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار /مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد.
🔹به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار در جلسه ای که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران برگزار شد، احسان حیدری مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از زحمات آنان در همکاری با اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران تجلیل و قدردانی کرد.
🔹به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران در جلسه ای که روز  شنبه ۲۰ مرداد ماه سالجاری با حضور محمد صائبی، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، محمد جلالی مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت و نمایندگان دستگاه های نظارتی و امنیتی برگزار گردید؛ احسان حیدری ضمن تبریک روز خبرنگار به سختی های حرفه خبر و اطلاع رسانی اشاره نمود و گفت: خبرنگاران بدون توقع و چشمداشت به بیان کاستی ها، مشکلات و همچنین مطالبات و نظرات مردم می پردازند.
 
🔹وی همچنین اظهار داشت: خبرنگاران  و اصحاب رسانه در حوزه اتباع همواره در کنار اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران بوده و در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مهاجرین از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.
 
 
🔹در انتهای این مراسم نیز خبرنگاران  به بیان نظرات و دیدگاه‌ها و مسائل  خود پرداختند و در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات آن ها در همکاری با این اداره کل قدر دانی شد
۲۱ اَمرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۰۸
تعداد بازدید : ۳۵۱
کد خبر : ۲۹۴

نظرات بینندگان

حمیده حمیم
0
0
0

عالیقدر و جنابان بالا رتبه .لطفا،بچه های اتباع را در مدرسه ثبت نام کنید.

ایمان
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
0
0
0

نمی توانند ثبت نام کنند خودتان در افغانستان خانه دارید زمین کشاورزی دارید اب دارید گندم دارید برگردید به کشورتان . این خانم ها و اقایون که در عکس می بینید نصف درامد شما را هم ندارند صبح تا شب کار می کنند شب ها هم مسافر کشی می کنند تا محارج زندگی و تحصیل فرزندانشان را بدهند اما شما که غیر قانونی در ایران زندگی می کنید حق و حقوق بچه های این کشور را می خورید برگردید به کشور خودتان ملک مردم و خانه مردم ایران برای شما خانه و کاشانه نمی شود صبر مردم ایران هم اندازه ای دارد برگردید به افغانستان.



تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید